Corona in makkelijke taal

Het coronavirus is veel in het nieuws. Maar het is niet altijd makkelijk te volgen. Gelukkig is Steffie er. Steffie legt op haar website alles uit over het coronavirus. Ook de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN) heeft op haar website veel informatie in makkelijke taal. Speciaal voor organisaties die mensen met een beperking ondersteunen.

Steffie

Steffie legt op haar website alles uit over corona. Dit doet ze in een filmpje en met tekst. Ze vertelt wat we wel en wat we niet moeten doen. Zo kan iedereen ervoor zorgen dat we niet ziek worden.

Klik hier om naar de website van Steffie te gaan

Steffie zet zich in voor iedereen die in eigen tempo meer wil leren over belangrijke onderwerpen. Door beeld, geluid en oefenen. De inhoud van de website van Steffie over corona, werd gemaakt in opdracht het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN)

De VGN is er voor organisaties die mensen met een beperking ondersteunen. Op de website van de VGN is veel te lezen over het coronavirus en gehandicaptenzorg. Zoals maatregelen, veelgestelde vragen, tips en adviezen.

Klik hier om naar de website van de VGN te gaan